NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Els adolescents i joves de l’arxidiòcesi comencen l’Advent amb un recés a Montblanc

enviar a un amigo

Com cada any a l’inici del temps d’Advent la Delegació diocesana de pastoral de Joventut ha convocat els adolescents i joves de les parròquies de l’arxidiòcesi a un recés.

Prop de vuitanta joves vinguts de diferents indrets de l’Arquebisbat van participar d’aquest recés, celebrat el dissabte, dia 1 de desembre, al Col·legi de la Mare de Déu de la Serra de Montblanc.

Després de l’acollida i la benvinguda, el matí va ser el moment de treball per itineraris segons l’edat. D’una banda, els adolescents, a partir de diferents dinàmiques, catequesis, treball de reflexió en grups i la pregària, van aprofundir en diversos personatges relacionats amb aquest temps litúrgic com són Zacaries i Elisabet, Joan Baptista i Maria. Aquestes figures van servir com a pretext per a treballar aspectes com la confiança, l’esperança, la conversió i la importància de la pregària. D’altra banda, els joves més grans van participar en un recés conduït per joves de l’arquebisbat de Barcelona que han fet una experiència d’evangelització als Estats Units (NET).

Cantada de Nadales i acollida de la Llum de la Pau

El matí de recés es va cloure compartint el dinar i amb la proposta d’un compromís que els joves poden fer aquest Nadal. El proper dissabte, dia 22 de desembre, a la tarda, des de la Delegació de Joventut s’organitzarà una cantada de Nadales tant a Reus, a la Residència de les Germanetes dels Pobres, com a Tarragona, a la Residència de les Alzines. Després hi haurà una pregària oberta a tothom amb l’acollida de la Llum de la Pau procedent de Betlem al Col·legi Sant Domènec de Guzman de Tarragona (Dominiques).

Galeria fotogràfica»