’Aquest Nadal, sigues part de la solució contra la pobresa’

Per segon any consecutiu les deu Càritas diocesanes amb seu a Catalunya fan arribar un missatge d’esperança a tota la població a través de la campanya de Nadal que finalitzarà el proper dia 6 de gener.
 + info :

La Mare de Déu de la Pineda ja és a l’església parroquial de Sant Esteve de Vila-seca

Aquest diumenge, dia 2 de desembre, ha tingut lloc la VI Portada de la Mare de Déu, una festa quinquennal iniciada ara fa vint-i-cinc anys.
 + info :

La Parròquia de Sant Mateu Apòstol de Riudecanyes recorda les Venerables Mares Teresa Toda i Teresa Guasch

El diumenge, dia 2 de desembre, el Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, va presidir la solemne eucaristia a l’església parroquial de Sant Mateu Apòstol de Riudecanyes...
 + info :

Els adolescents i joves de l’arxidiòcesi comencen l’Advent amb un recés a Montblanc

Com cada any a l’inici del temps d’Advent la Delegació diocesana de pastoral de Joventut ha convocat els adolescents i joves de les parròquies de l’arxidiòcesi a un recés.
 + info :

El Comitè Óscar Romero de Tarragona i Reus celebra la canonització de l’arquebisbe salvadorenc

La parròquia de Sant Josep Obrer de Torreforta va acollir el passat dia 29 de novembre un acte amb motiu de la canonització de Mons. Óscar Romero.
 + info :

Figuerola del Camp es prepara per a viure la gran festa de la Coronació de la Mare de Déu de l’Esperança

Del 14 al 23 de desembre el poble de Figuerola del Camp viurà unes festes extraordinàries amb motiu de la coronació canònica de la Santa imatge concedida pel papa Francesc.
Germanor
vidal i barraquer